Vanliga Frågor
Vad erbjuder ni för garantier?
Svar: Är du inte nöjd med produkten, erbjuder vi pengarna tillbaka upp till 30 dagar efter leveranstillfället. Dessutom står vi bakom kvaliteten på våra produkter med en 1 års garanti på tekniska fel, för att ge dig extra sinnesro. Och som grädden på moset, vi erbjuder gratis frakt så att du kan få din nya produkten utan några extra kostnader.
Om du har några frågor eller behöver hjälp med en retur eller garantianspråk, tveka inte att kontakta oss direkt på info@gullis.se så löser vi det snabbt och smidigt.
Hur gör jag en retur?
Svar: Vi beklagar att du har stött på problem med din produkt, men vi är här för att hjälpa till! Kontakta oss direkt på info@gullis.se så löser vi det!
Hur lång är leveranstiden?
Svar: För närvarande är vår genomsnittliga leveranstid till Sverige 6-12 arbetsdagar.
Vi vill betona att vi aktivt arbetar för att förbättra vår leveransprocess och strävar efter att minska leveranstiden i framtiden. Vi investerar resurser i att effektivisera hanteringen av beställningar och undersöker möjligheter till snabbare transportalternativ.
Finns inte din fråga med?
Svar: Kontakta oss genom kontaktformuläret eller skicka ett mejl till info@gullis.se så kommer vi att besvara dina frågor.